01 marca 2018
  1. pl
  2. ru

ERAGON LOGISTIC

ERAGON LOGISTIC

ERAGON LOGISTIC

   Klient na całe życie.

   Nie tajemnicą jest, że każdy biznes nie istnieje bez klientów, a firma spedycyjna tym bardziej! Przy tak dużej konkurencji, walka o klienta nieraz przypomina bitwę pod Grunwaldem. Jeżeli już uda nam się przyciągnąć uwagę klienta do nas wspaniałych, to prawdziwą sztuką będzie takiego klienta utrzymać na dłużej. Dla tego byłoby niesprawiedliwe pominąć tak ważny temat.

   Żeby klient został z nami na całe życie, musimy nie tylko wyróżniać się pośród konkurencji, a musimy dbać o niego jak o największym skarbie. Dla tego warto postanowić sobie pewne reguły współpracy i dotrzymywać tych zasad za wszelką cenę.

   Opiszemy najważniejsze, które nasza firma postanowiła dla siebie, ale dla każdej firmy takie zasady mogą i powinny być własne, wyjątkowe.

  1 Zasada.
Zmuś klienta zawsze wracać do ciebie.

Pytaj klienta czego on pragnie i chcę, i zawsze dawaj to.

  2 Zasada.
System, a nie uśmiech.

Ten fakt, kiedy odpowiadasz zawsze „dziękuje” i „proszę” w ogóle nie gwarantuje tego, że robisz swoją pracę prawidłowo i z pierwszego razu. Tylko systemowe podejście będzie temu gwarantem.

  3 Zasada.
Obiecaj mniej, rób więcej.

Klient oczekuje, że zawsze będziesz trzymał dane słowo. Zaskocz go dając więcej niż oczekuje!

  4 Zasada.
  Kiedy klient o coś prosi, twoja odpowiedz zawsze- TAK
!
Musisz pokazać, że masz do zaoferowania coś bardziej cennego od pieniędzy, tym „coś” jest wygoda. Ty likwidujesz problem i próbujesz robić życzę klienta łatwiejsze.

  5 Zasada.
Każdy pracownik jest odpowiedzialny za kontakt.

Nie potrzebujesz specjalnego działu odpowiadający za kontakt z klientem. Każdy pracownik musi mieć pełne upoważnienie do kontaktu z klientem, do podejmowania decyzji co zrobić ze skargą klienta. Proszę powiedzieć wszystkim: „Jeżeli u klienta jest problem- rozwiąż go. Jeśli nie możesz rozwiązać, zawołaj menadżera. Jeżeli menadżer nie może, zwróć się do dyrektora, ale osiągnij rozwiązanie problemu. Natychmiast”.

  6 Zasada.
Nie ma skarg? Coś jest nie tak..

Zachęcaj mówić klientów tobie o tym, co robi wasza firma nie tak.

  7 Zasada.
Wszystko trzeba mierzyć.

Musisz nauczyć się tak analizować i kontrolować wszystkie działania, żeby można było ich policzyć lub zmierzyć. Możemy mierzyć ilość, jakość, koszty, terminy i t.d.. Nawet piłkarze to robią rób i ty.

  8 Zasada.
Wypłaty pracowników – niesprawiedliwe. Płac więcej -zyskasz więcej.

Płać pracownikom jak partnerom. Stosuj jasny system premiowania. Kiedy pracownik wie jak może zarobić więcej zawsze będzie do tego dążyć. Ty z pewnością na tym skorzystasz.

  9 Zasada.
Ty jesteś twarzą firmy.

Chociaż osiągacie wszystko wspólnie z zespołem, dyrektor musi być zawsze o krok z przodu. Albo wierzysz w postawione cele lub nie. Lider -znaczy efektywność. Tylko lider jest przykładem dla zespołu, jaki ty jesteś, taka będzie i twoja firma.

  10 Zasada.
Ważny jest każdy szczegół.

Każda sprzedaż musi być teatrem. I nie oznacza to, że musimy wyuczyć tekst na pamięć i zarecytować to klientowi, lecz trzymać się pewnego sceneria. Musisz oferować taką atmosferę pracy, żeby klient pamiętał „To miejsce różni się od innych ”. Jakie by usługi nie proponowali dojdź do „wau-efektu”
Maniery! Traktuj ludzi, pracowników i klientów jak swoich bliskich. Diabeł tkwi w szczegółach.

  11 Zasada.
Bądź najlepszy
.
Dowiedz się, jak działają najlepsi. Wprowadź ich system i udoskonal go. I pamiętaj bądź zawsze najlepszy dla swego klienta.

  12 Zasada.
Oferuj produkt lub usługę, która łatwo sprzedać.

Wysoki serwis nie uratuje kiepskiej usługi lub towaru. Pomyśl, po co wynajdować nowy rower – lepiej udoskonal go! Nie bój się kopiować najlepszych, ale nie zapominaj o tym, jak możesz bardziej się doskonalić.

  Trzymając się postawionych zasad, na pewno będziesz o krok przed konkurencją. Każdy klient pragnie wyjątkowego traktowania i nie prawdą jest, że cena w 100% jest najważniejsza. Przykładowe zasady dobre nie tylko dla transportu czy firmy spedycyjnej, każda szanująca się firma powinna dążyć do bycia najlepszą. Bo jak nie- to po co to wszystko? Pomysł został zaczerpnięty ze wspaniałej książki „Klient na całe życzę” Carl Sewell, Paul B. Brown. w której możesz się dowiedzieć bardziej szczegółowo na ten temat.

  Jeżeli pragniesz dowiedzieć się jak wygląda taka firma z zasadami, gorącą zapraszamy do kontaktu i współpracy z nasza firmą Eragon Logistic.

 

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Kontakt

Napisz do nas

Eragon Logistic

Kateryna Krasuska
Radomyśl 77,
08-112 Wiśniew
Polska

 

 

 

tel. +48 793 980 988
fax. +48 257 407 785

email: eragon.logistic@gmail.com
FB:   
 @eragon.logistic
Instagram: #eragonlogistic

 

 

 

 

 

 

Biuro:
ul. Budowlana 3,
08-110 Siedlce
Polska