20 sierpnia 2019
  1. pl
  2. ru

ERAGON LOGISTIC

ERAGON LOGISTIC

ERAGON LOGISTIC

Sposób na długoterminową współpracę.

Słuchaj, czy zastanawiałeś się chociaż raz, co tak naprawdę jest wynikiem twoich działań?


Wszystko ma swój początek i koniec! Każde nawet najmniejsze działanie (małe czy duże) będzie wynikiem czegoś! Nie zawsze zaczynamy zastanawiając się, jaki rezultat nam to da. Na pewno gorszym przypadkiem będzie otrzymywać nie takie rezultaty jak zamierzaliśmy osiągnąć przy zaplanowanym przedsięwzięciu.

 

Co na to ma wpływ? No na pewno nie zły los! Wszystko musi mieć  strategie transformacji!

 

Transformacja – jest to celowe podjęcie działania z punktu „przed” w punkt „po”.

To znaczy, że świadcząc usługi spedycyjne załóżmy, musimy konkretnie opisać drogę transformacji  dla naszego klienta i przewoźnika. Na naszym przykładzie będzie wyglądało to tak:

 

Głębokie zrozumienie tych stanów pomoże nam postawienie pytań:
 
"Przed":
- jaki ma problem teraz
- jak się czuje teraz
- czy jest świadomym własnego problemu i czy chce go rozwiązać
 
w stan "PO"
- co my możemy dać (zrobić)
- co my damy(zrobimy), żeby rezultat był ponad normę
- co ułatwi jemu codzienną pracę
- dla czego tylko z nami będzie czuł się wyjątkowo traktowany
- co dla niego jest ważne
 
Opisujesz wg. każdego pytania konkretne działania, przekształcasz to w strategie na rok, dwa i tak dalej, cały zespół uprzedzasz o następujących działaniach i tylko pozostaje kontrolować, trzymać się postawionych ramek.



Klient


 Posiada „PPRZED”: duży natłok pracy, zleceń, brak wiedzy w procedurach logistycznych, brak zaufania do nowych kontrahentów i partnerów, brak czasu, problemy z którymi niema sił się zmagać.
 Posiada „PO” współpracy z nami: oszczędność czasu, spokój w pracy, poczucie komfortu i bezpieczeństwa, więcej czasu na sprawy naprawdę ciekawe i ważne, fascynujące relacje biznesowe, pełną kontrolę przy minimum wysiłku.

 

 Odczuwa „PRRZED”:  zmęczenie, frustracje, zdenerwowanie, chaos.
 Odczuwa „PO”:  spokój, zaufanie, zadowolenie rezultatem, poprzez delegowanie większości obowiązków większe pole do rozwoju osobistego i profesjonalnego.

 Zwykły dzień w pracy „PRZED”: traci bardzo dużo czasu i sił na organizacje transportu i poszukiwaniem podwykonawców, często towarzyszy chaos i napięcie w pracy, na wiele spraw brakuje czasu, zostaje dłużej w pracy lub bierze je do domu.
 Zwykły dzień w pracy „PO”: praca jest powierzona jednemu podwykonawcy wszystko utrzymuje się pod kontrolą, jest dużo czasu na nowe pomysły i wprowadzenie innowacyjnych projektów, posiada zaufanie i spokój, otrzymuje zadowolenie z własnej pracy i nigdy nie musi zostawać po godzinach.
 

Przewoźnik

 

Posiada „PPRZED”: duży natłok pracy i obowiązków, brak sprawdzonych zleceń, frachty nie pokrywające koszty, długie terminy płatności, brak zaufania do nowych kontrahentów i partnerów, brak czasu, problemy z którymi niema sił się zmagać.
Posiada „PO” współpracy z nami: oszczędność czasu, spokój w pracy, poczucie komfortu i bezpieczeństwa, więcej czasu na sprawy naprawdę ciekawe i ważne, fascynujące relacje biznesowe, pełną kontrolę przy minimum wysiłku, szybkie terminy płatności, korzystne zlecenia, brak pustych km i zmarnowanych dni, dobrą opiekę specjalistów .

 

 Odczuwa „PRRZED”: zmęczenie, frustracje, zdenerwowanie, chaos.
Odczuwa „PO”: spokój, zaufanie, zadowolenie rezultatem, poprzez delegowanie większości obowiązków większe pole do rozwoju osobistego i profesjonalnego.

Zwykły dzień w pracy „PRZED”: traci bardzo dużo czasu i sił na organizacje przewozu i poszukiwanie kontrahentów, często towarzyszy chaos i napięcie w pracy, na wiele spraw brakuje czasu, zostaje dłużej w pracy lub bierze je do domu.
Zwykły dzień w pracy „PO”: praca jest powierzona jednemu podwykonawcy wszystko utrzymuje się pod kontrolą, jest dużo czasu na nowe pomysły i wprowadzenie innowacyjnych projektów, rozwija firmę i własną flotę,  posiada zaufanie i spokój, otrzymuje zadowolenie z własnej pracy i nigdy nie musi zostawać po godzinach.

Jak widzimy bardzo jest wspólnych cech w firmach występujących w roli kontrahenta, jak również w roli wykonawcy( chociaż uważają, że jedni drugich nie wstanie zrozumieć😉).

 

My jako pośrednik musimy rozumieć ich problemy bardziej niż one same to postrzegają. I tylko w tedy możemy zbudować drogę, plan, strategie jak powinna wyglądać ich własna transformacja z stanu „PRZED” w stan „PO”.

 

Podejrzewam, że u ciebie też taki plan zajmie wiele punktów strategii i pomysłów których trzeba będzie zrealizować i dokonać w takiej transformacji.

 

Pod każdym względem musimy nauczyć się na każdy projekt osobisty lub biznesowy patrzyć w taki oto właśnie sposób transformacji „Przed” i „Po”, bo realnie oceniona sytuacja w danym momencie pozwoli zrozumieć kroki do żądanego wyniku i bardzo dokładnie go opisać i wyczuć. A w tedy zostanie tylko przyjemny proces realizacji postawionych zadań i trzymanie się ramek w kierunku tylko do przodu.

 

Daje gwarancję – sukces gwarantowany!

 

 

 

 

 

 

 

 

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Kontakt

Napisz do nas

Eragon Logistic

Kateryna Krasuska
Radomyśl 77,
08-112 Wiśniew
Polska

 

 

 

tel. +48 793 980 988
fax. +48 257 407 785

email: eragon.logistic@gmail.com
FB:   
 @eragon.logistic
Instagram: #eragonlogistic

 

 

 

 

 

 

Biuro:
ul. Budowlana 3,
08-110 Siedlce
Polska